الجمعة، 17 سبتمبر 2010

تزيين الشوكولا لـ المناسبات ..




هتحتاجي إلى خامات متنوعة


مثل التل والشيفون وأشرطة الستان


وكمان زهور صناعية




وهذه بعض الافكار


..............




لفها بشكل أسطواني وتزينه بالورد















.










ممكن بورق مفضض او مذهب












وممكن تضيفي التل



















ومع أشرطة الستان

 



وضع حبة الشكولاتة داخل وردة ستان




أو تزين الصندوق الخارجي


بالفيونكات والزهور الصناعية او الورد المجفف

 
الشكولاتة بشكل جميل بوكيه من الورد والشكولاتة












هناك تعليقان (2):

  1. جميلة ما شاء الله
    وبجد انتى فنانة
    ماشاء الله
    انا من رأيى لو الحاجات دى انتى اللى بتعمليها
    تحاولى تستفيدى منها ماديايعنى يبقى موقع ربح من اعلانات جوجل
    +ربح من مشروعاتك البسيطة دى
    ومين عارف ممكن تكبرى وتنجحى
    وتتخصصى كمان اكتر من كده
    وتتعلمى حاجات اكتر
    وتبقى كسبتى من كل الجهات
    ولو ما كسبتيش مش هتخسرى
    وتذكرى دائما
    ان الالف ميل يبدأ بخطوة
    حاولى بدل ما تخليه مجرد موقع تكسب من اعلاناته او متكسبيش
    يكون تسويق لمنتجاتك
    انا حاولت افيدك بس
    وده مجرد رأيى

    اسفة انى طولت عليكى
    انا زور ت موقعك ودوست على اعلاناتك كمان

    ردحذف
  2. بصى انا هاعمل معاكى ديل
    ايه رأيك انا كل يوم ازور موقعك وادوس على اعلاناتك فى المقلبل انتى كمان
    deal or no deal
    لو اتفقنا اكتبيلى تعليق فى مدونتى

    ردحذف